تراکتور باخت و به لیگ قهرمانان نرسید / سهمیه ایران 3 تیم ماند

تراکتور باخت و به لیگ قهرمانان نرسید / سهمیه ایران 3 تیم ماند

شاگردان پاکو خمس از راهیابی به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ بازماندند تا ایران با سه نماینده وارد این رقابت‌ها شود.

مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه)، با دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و الشارجه امارات پیگیری شد که تیم الشارجه با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. نماینده امارات در نیمه نخست تیم برتر زمین بود و با وجود اینکه فرصت‌های زیادی روی دروازه تراکتور به وجود نیاورد، در دقیقه 25 با گلزنی شاهین عبدالرحمان از شاگردان پاکو خمس پیش افتاد.

موقعیت‌های گاه و بیگاه الشارجه با اشتباه مهاجمان این تیم یا واکنش‌های حسین پورحمیدی تبدیل به گل نشد. با این حال عثمان کامارا در دقیقه 85 گل دوم الشارجه را به ثمر رساند و تیمش را در آستانه پیروزی قرار داد. مهدی هاشم‌نژاد در دقیقه 86 موفق به گلزنی شد و اختلاف را به حداقل رساند، اما در دقیقه 90 سیامک نعمتی مرتکب پنالتی شد و کایو گل سوم الشارجه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا الشارجه راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به این ترتیب ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا که روز دوم شهریور قرعه‌کشی می‌شود، سه نماینده دارد و تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و نساجی از کشورمان در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند.

منبع: پرسپولیس نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.