دستگیری ۱۸۸ سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس البرز

دستگیری ۱۸۸ سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات استان البرز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان‌های البرز خبر داد و اظهار کرد: در این طرح ۱۸۸ سارق دستگیر و تاکنون بیش از ۶۰۰ فقره سرقت کشف شده است. این طرح با حضور پلیس‌های تخصصی، در همه شهرستان‌های استان البرز اجرا شده است.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح در مجموع یک هزار و ۴۱ متهم در قالب سارق، مالخر، اوباش، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و همچنین معتاد متجاهر بوده است، این تعداد شامل ۱۸۸ سارق، ۱۷ مالخر، ۱۳ اوباش و ۸۲۳ توزیع کننده و معتاد متجاهر بوده است، همچنین طی این مدت ۴۷ باند سرقت متلاشی شد.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: از متهمان ۳۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۴۵ دستگاه خودرو، موتور سیکلت سرقتی، ۲۵۰ گوشی تلفن همراه، ۴۰۰ قطع لوازم منزل و ۳۰۰ قطعه لوازم خودرو کشف شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۶۴ کیلوگرم شیشه، ۲۵۵ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش از متهمان کشف و ۳۳۰ خودرو ۱۴۰ موتور سیکلت پلاک مخدوش طی این مدت توقیف شد.

هداوند افزود: در اجرای این طرح همچنین ۱۰ دستگاه خودرو گران گیمت به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی متذکر شد با تلاش پلیس استان البرز و اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در این استان در سال جاری بیش از ۱۰ درصد جرم سرقت کاهش یافته است.‌

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.