متا اپلیکیشن تحت وب تردز را به‌زودی منتشر می‌کند

شرکت متا روز سه‌شنبه اعلام کرد که پلتفرم تردز به‌زودی در بستر وب قابل دسترس خواهد بود. مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل متا ضمن اظهاراتی خاطرنشان کرد که این تغییر طی چند روز آینده به وقوع خواهد پیوست.

انتظار می‌رود که این اقدام موجب افزایش محبوبیت تردز در میان کاربران قدرتمند نظیر برندها، اکانت‌های شرکت‌ها، تبلیغ‌کنندگان و روزنامه‌نگاران شود. این دسته از کاربران اکنون می‌توانند در نمایشگرهای بزرگ‌تر از تردز استفاده نموده و به نحو مطلوب‌تری با آن تعامل کنند.

به گفته متا، کاربران ورژن تحت وب تردز قادر به انتشار پست‌ها، تعامل با سایر پست‌ها، مشاهده فید و مواردی از این دست خواهند بود. تردز در به‌روزرسانی اخیر خود ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری در دایرکت مسیج اینستاگرام و متن جایگزین سفارشی را معرفی کرد.

تردز در ابتدا توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرد و پس از راه‌اندازی آن در روز 5 جولای (14 تیر ماه) طی مدت تنها 5 روز بیش از 100 میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. با این‌حال با بازگشت دوباره کاربران به پلتفرم شناخته شده‌تر X (توییتر سابق) محبوبیت تردز کاهش یافت.

با وجود عرضه شکوهمند تردز، برخی شرکت‌های تحلیل‌گر داده شاهد افت میزان استفاده از این پلتفرم بودند. با این‌حال نسخه وب بهبودیافته و ویژگی جدید جستجوی پیشرفته احتمالا بخشی از کاربران را تشویق به بازگشت خواهد کرد.

بعلاوه آدام موسری؛ مدیرعامل اینستاگرام به درخواست یکی از کاربران در خصوص ویژگی‌های تردز پاسخ داد. وی گفت اگرچه در خصوص عرضه قابلیت دایرکت مسیج در تردز اطمینان ندارد؛ اما ایده ادغام بیش‌تر صندوق اینباکس با اینستاگرام به‌جای ایجاد یک اینباکس مجزا احتمالا ایده منطقی‌تری به‌نظر می‌رسد.

با این‌حال وی تائید کرد که کار روی توسعه ویژگی‌هایی نظیر ویرایش و تعدیل پست‌ها، نسخه تحت وب و سایر پیشرفت‌ها کماکان در حال انجام است. بر اساس اعلامیه رسمی متا، نسخه تحت وب تردز تا حدودا یک هفته دیگر منتشر شده و کاربران با مراجعه به وبسایت Threads.net می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

نوشته متا اپلیکیشن تحت وب تردز را به‌زودی منتشر می‌کند اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان