سپاهان فاتح بازی بزرگ هفته؛ اولین شکست استقلال با جواد نکونام رقم خورد!

سپاهان فاتح بازی بزرگ هفته؛ اولین شکست استقلال با جواد نکونام رقم خورد!

تیم استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان رفت و درنهایت این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود تیم سپاهان خاتمه پیدا کرد.

رضا اسدی در دقیقه ۹+۴۵ تک گل تیمش را به ثمر رساند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، باربوسا، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد (۸۰ – سیاوش یزدانی)، محمد قربانی، رضا شکاری (۲+۹۰ – کاوه رضایی)، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

عکس تیمی سپاهان

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی (۷۶ – آرمان رمضانی)، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (۹۰ – جعفر سلمانی)، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور (۸۹ – پیمان بابایی)، آرش رضاوند، ارسلان مطهری (۷۶ – مهرداد محمدی) و آرتور کوین یامگا.

عکس تیمی استقلال

داور: کوپال ناظمی

تیم سپاهان در نیمه نخست بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۱۰ روی شوت بازیکن جوان خود محمدجواد حسین‌نژاد دروازه حسینی را تهدید کرد.

شاگردان مورایس که سوار بازی بودند در دقیقه ۱۸ صاحب یک ضربه ایستگاهی از راه دور شدند و رضا اسدی پشت توپ ایستاد و شلیک این بازیکن در اختیار دروازه‌بان استقلال قرار گرفت.

بازی در دقایق بعدی در میانه‌های میدان دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۴۱ تیم استقلال روی اشتباه عجیب نیلسون در دفع توپ یامگا در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در مصافی تک به تک با واکنش پیام نیازمند فرصت گلزنی از مهاجم فرانسوی استقلال گرفته شد.

در ادامه چیزی به پایان بازی باقی نمانده بود که در تلف شده نیمه نخست (دقیقه ۴۵+۹) تیم سپاهان در کنار محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه خطا شد. رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و روی ارسال خطرناک این بازیکن در میان تجمع بازیکنان دو تیم توپ به دست ایمان سلیمی مدافع جوان استقلال برخورد کرد و کوپال ناظمی در تصمیمی بحث‌برانگیز نقطه پنالتی را به سود سپاهان نشان داد. رضا اسدی پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل اول سپاهان را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با برتری ۱-۰ شاگردان مورایس به پایان برسد.

سپاهان فاتح بازی بزرگ هفته؛ اولین شکست استقلال با جواد نکونام رقم خورد!

در نیمه دوم تیم استقلال برای جبران گل خورده نمایش هجومی به خود گرفت و ارسلان مطهری در دقیقه ۵۲ می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما شوت این مهاجم با اختلاف زیادی از بالای دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

شاگردان نکونام دقیقه ۶۰ روی ارسال مهدی مهدی‌پور از روی نقطه کرنر با دفع عجیب پیام نیازمند در آستانه رسیدن به گل تساوی بودند که به شکل عجیبی توپ راهی کرنر شد.

در دقیقه ۶۹ تیم سپاهان باز هم روی ارسال خطرناک رامین رضاییان از روی نقطه کرنر توپ با ضربه سر بازیکنان سپاهان پس از برخورد بازیکنان خودی به گل دوم این تیم تبدیل نشد.

فرشاد احمد زاده در دقیقه ۸۵ با دریافت دومین اخطار از کوپال ناظمی کارت قرمز گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا سپاهانی‌ها در دقایق پایانی ۱۰ نفره شوند.

در ادامه حملات استقلال برای فرار از شکست فایده نداشت تا نکونام اولین شکست فصل را با استقلال تجربه کند.

تیم سپاهان با این پیروزی ۹ امتیازی شد و همچنان صدر جدول را حفظ کرد.

استقلال نیز با اولین شکست در این فصل ۶ امتیازی باقی ماند.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.