افتتاح و کلنگ زنی ۸۴ طرح همزمان با هفته دولت در تایباد

افتتاح و کلنگ زنی ۸۴ طرح همزمان با هفته دولت در تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، مهدی دونده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۸۴ طرح عمرانی در شهرستان مرزی تایباد افتتاح و کلنگ زنی می شود که این تعداد ۷۶ طرح مورد بهره برداری و افتتاح و هشت طرح مورد کلنگ زنی قرار می گیرد.

فرماندار تایباد افزود: این طرح های عمرانی در مجموع سه هزار و ۹۴۲ میلیارد تومان اعتبار دارند که ۴۴۶ میلیارد تومان مربوط به طرح های افتتاحی و مابقی مربوط به طرح های کلنگ زنی است.

وی ادامه داد: اعتبار طرح های امسال نسبت به هفته دولت پارسال ۲۴۰ درصد افزایش داشته است و عمده طرح ها نیز در حوزه صنعت، معدن، مسکن، راه، مدارس، برق رسانی، تربیت بدنی، آبرسانی، گردشگری، فرهنگ و هنر، امنیتی و کارآفرینی هستند.

دونده بیان کرد: مهمترین این طرح ها شامل کلنگ زنی سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن، افتتاح کارخانه تولید گاز کربنیک مایع، افتتاح و کلنگ زنی مدارس، کلنگ زنی کارخانه تولید کنسانتره آهن، افتتاح سالن های چند منظوره در روستاها و بهره برداری از طرح های عمرانی شهرداری ها می شوند.

فرماندار تایباد تصریح کرد: تکمیل فاضلاب شهری تایباد با ۱۲۰ کیلومتر خط توزیع، ۱۵ هزار مشترک و تصفیه خانه یکی از مطالبات مردم است که ۱۲ سال بدون پیشرفت باقی مانده بود و امسال این پروژه با سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی از سرگفته شده و تا سه سال آینده بهره برداری می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در گذرگاه زمینی دوغارون ۲ طرح زیربنایی شامل طرح جامع پایانه مرزی دوغارون و طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون در جریان هستند که طرح جامع پایانه مرزی با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان و طرح جامع بازارچه مرزی با سرمایه گذاری ۹۵ میلیارد تومان توسط سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی درحال اجراست.

فرماندار تایباد خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر نیز مبلغ ۲۷ میلیارد تومان برای ادامه قطعه دوم پروژه دوبانده سازی محور مواصلاتی تایباد-تربت جام از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.