مظلومیت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شاه‌چراغ (ع) ثبت شود

مظلومیت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شاه‌چراغ (ع) ثبت شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه در نشست مشترکی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و برخی دیگر از مسئولان استانی و به منظور بررسی وضعیت حادثه دیدگان جنایت تروریستی حرم شاه‌چراغ (ع)، در حضور جمعی از حادثه دیدگان این واقعه تشکیل شد، تاکید کرد: باید هر کدام از دستگاه‌ها، وظیفه و نقش خود را به نحو احسن در مقابل مجروحان این حادثه تروریستی اجرا کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای وقوع این حادثه تلخ، همه دستگاه‌های متولی در حد توان و اختیارات خود به بازماندگان و حادثه دیدگان توجه کردند.

نماینده عالی دولت در فارس بر لزوم رعایت شأن و حفظ حرمت افراد تاکید کرد و گفت: هر دستگاهی که در مقابل این حادثه دیدگان عزیز مسئول است، یکی از مدیران خود را برای رسیدگی مستقیم و بی‌واسطه به مشکلات این عزیزان معرفی کند؛ در استانداری نیز مدیرکل امنیتی به نیابت از استاندار مسئول پیگیری رفع مشکلات این عزیزان است.

ایمانیه به مباحث مطرح شده از سوی برخی حاضران مبنی بر هزینه‌های درمان و محل اسکان حادثه دیدگان واکنش نشان داد و اظهار کرد: درمان این بزرگواران با محوریت معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس پیگیری شود و سایر مواردی که خارج از توان بنیاد است با هماهنگی، در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با پرداخت هزینه از جانب استانداری فارس انجام شود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.