افتتاح ۶۱ طرح عمرانی و خدماتی طی هفته دولت در ملارد

افتتاح ۶۱ طرح عمرانی و خدماتی طی هفته دولت در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر کریمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملارد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ۶۱ طرح عمرانی و خدماتی با ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار طی هفته دولت در ملارد خبر داد و اظهار داشت: از مجموع طرح‌های به بهره برداری رسیده ۲۸ طرح مختص روستاها و ۳۳ طرح در محدوده شهری شهرستان ملارد بوده است.‌

کریمی به افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهیدان سنگ سفیدی شهر ملارد، ساختمان آتش نشانی شهرک اداری، کلانتری شهرک امید و ساختمان اداره مالیات اشاره کرد و گفت: افتتاح مجموعه ورزشی روستای قلعه فرامرز، بهره برداری از دستگاه حذف آرسنیک چاه آب روستاهای چاقو و گمرگان و دکل مخابراتی تلفن همراه روستای شش از طرح‌هایی است که در بخش روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ملارد بیان داشت: ۴۱ طرح رفاهی و عمرانی هم با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان ملارد در دست احداث است که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.‌

وی عنوان داشت: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۲۹۸ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

کریمی با اشاره به دستاوردهای دولت در سطح داخلی و بین المللی گفت: دولت آیت الله رئیسی توانست با یک شیب ملایم رشد اقتصادی کشور را پس از یک رکود ۱۰ ساله با رشد اقتصادی صفر مثبت کند و در گام اول به ۳ درصد و بعد از آن به ۴ درصد برساند.

فرماندار ملارد بیان اینکه فروش نفت از ۳۰۰ هزار بشکه با اقدامات دولت به ۱۵۰۰ بشکه در روز رسیده است، افزود: جهش صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور و دستیابی به بالاترین میزان صادرات از سال ۱۳۹۷ همزمان با آغاز تحریم‌های ظالمانه از اقدامات مهم دولت است.

وی اظهار داشت: نرخ تورم از ۶۰ درصد در شهریور ماه ۱۴۰۰ با بیش از ۲۰ درصد کاهش در دولت سیزدهم به ۳۹.۵ درصد کاهش یافته است؛ این در حالی است که در اواخر دولت سابق بسیاری از اقتصاد آنان پیش‌بینی تورم ۸۰ درصدی را می‌کردند.، امضای قرارداد سواپ گازی ایران با ترکمنستان و آذربایجان، تأمین واکسن کرونا، شفاف سازی صورت‌های مالی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی برای نخستین بار در کشور و افزایش ۲۰ درصدی میزان صادرات محصولات صنعتی کشور نسبت به سال گذشته از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در طول دو سال خدمتی بوده است.

فرماندار ملارد به عضویت دائم کشورمان در سازمان شانگهای هم پس از ۱۵ سال به صورت ناظر نیز اشاره کرد و گفت: سازمان همکاری‌های شانگهای یکی از بزرگترین، مهمترین، وسیع‌ترین و ثروتمندترین سازمان‌های منطقه‌ای جهان جهان است و نقش بسیار مهمی در مناسبات تجاری امنیتی جهان بازی می‌کند.

کریمی ادامه داد: بسته شدن پرونده مطالبات گندم کاران و رشد ۶۰ درصدی خرید این محصول با اعتماد نیم میلیون کشاورز به دولت و ثبت کمترین نرخ بیکاری در تابستان سال ۱۴۰۱ و تحقق ۶۰ درصدی توسعه شبکه ملی اطلاعات از دیگر دستاوردهای دولت حضرت آیت الله رئیسی بوده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.