مسئولین با تدبیرمناسب در رفع مشکلات زمینهای فرهنگیان تسریع کنند

مسئولین با تدبیرمناسب در رفع مشکلات زمینهای فرهنگیان تسریع کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی (ع) قرار داریم اظهار داشت: بسیاری از عزیزان عازم این سفر بزرگ شده اند و خوشا به سعادت همه کسانی که توفیق بهره مندی از این فیض بزرگ را دارند.

وی با اشاره به اینکه موکب‌های متعدد از دشت ورامین توفیق خادمی اربعین را دارند گفت: از این عزیزان تقدیر می‌کنیم و افرادی هم که توفیق تشرف به عتبات را ندارند در مراسم جاماندگان اربعین شرکت کنند تا در این روز عظمت شیعه جلوه گری کند.

محمودی با گرامیداشت یاد شهدای شهریور ماه افزود: به روح شهیدان اندرزگو، لاجوردی، عراقی و باهنر درود می‌فرستیم و به دولتمردان نظام اسلامی خداقوت عرض می‌کنیم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال ۹۱ بیان داشت: ایشان فرمودند ما می‌توانیم به قله برسیم و هنوز در دامنه حرکت می‌کنیم و به قله نرسیده ایم.

خطیب نماز جمعه ورامین با بیان اینکه ما به قله نزدیک شده ایم عنوان داشت: امروز ما رتبه اول منطقه و جز ۱۰ کشور برتر پژوهشگر دنیا در زمینه سلول‌های بنیادی هستیم، ما جز ۱۰ کشور برتر دنیا با بزرگترین ناوگان زیردریایی نظامی هستیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سرعت ۱۱ برابری تولیدات علمی نسبت به متوسط جهانی افزود: ما جز ۱۰ کشور اول تولید کننده واکسن کرونا هستیم و رتبه چهارم در تولید علم نانو را داریم، همچنین جز ۱۷ کشور قدرتمند جهان در سال ۲۰۲۳ و جز ۱۰ کشور برتر تولید کننده فولاد، و رتبه ۱۰ جهان از نظر تعداد اختراعات می‌باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: کشور ما جز ۱۰ قدرت برتر موشکی جهان و جز پنج قدرت برتر پهپادی جهان و رتبه نه تولید انرژی جهان و رتبه ۱۵ تولید علم در دنیا و جز ۱۰ کشور سازنده پرتابگر ماهواره و جز شش کشور تولید کننده موشک هایپر سونیک هستیم.

محمودی افزود: این وارد مطروحه و دهها مورد دیگر نشانه‌های نزدیک شدن به قله است البته دشمنی و کارشکنی هم داریم و در دولت سیزدهم علیرغم تمام فشارها و سختی‌هایی که در گذشته به این دولت تحمیل شد روز به روز وسعت بیشتری پیدا می‌کند.

وی گفت: ایران در گذشته عضو کشورهای عضو شانگهای شد و طی روزهای اخیر عضو بریکس و این کشورها ۴۳ درصد جمعیت جهان و ۳۰ درصد مساحت کره زمین را در اختیار دارند و ۲۱ تریلیون دلار تولید ناخالص ملی این پیمان‌ها وابستگی به اروپا و آمریکا و وابستگی به دلار را کاهش می‌دهد و در دراز مدت است شرایط اقتصادی را بهبود می بخشد که البته متأسفانه امروز زبان برخی به تخریب این همه خدمت و اقدار باز شده اس، ما از زحمات دولت تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم با رفع مشکلات و به کارگیری افراد کارآمد در جایگاه‌های تأثیرگذار نگرانی‌های اقتصاد را رفع کند.

امام جمعه موقت ورامین به موضوع مشکل زمین‌های فرهنگیان ورامین اشاره کرد و بیان داشت: از مسئولان می‌خواهیم موضوع را پیگیری کنند ولی نیاز به تدبیر مناسب برای تسریع در این پیگیری‌ها داریم.

محمودی گفت: مسائل فرهنگی ورامین باید جدی تر گزفته شود، ما وارث خون شهیدان ۱۵ خرداد هستیم و به همین موازات از برخی باغچه‌های ورامین گزارشات خوبی به گوش نمی‌رسد که باید پیگیری شود، اینکه برخی مراکز به مراکز فساد تبدیل شود و در خیابان بی عفتی دیده می‌شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.