گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از مانیتورهای هوشمند M8 سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023

در ادامه گزارش‌های اختصاصی آی‌تی‌رسان از نمایشگاه IFA 2023 به سراغ نمایشگرهای هوشمند M8 در غرفه سامسونگ می‌رویم.

سیستم‌عامل از پیش نصب شده مبتنی بر پلتفرم تایزن یکی از ویژگی‌های کلیدی مانیتورهای سری M8 به‌شمار رفته و این موضوع موجب می‌شود تا بسیاری از اعمال حتی بدون اتصال نمایشگر به کامپیوتر نیز قابل انجام باشند.

مانیتورهای هوشمند جدید سامسونگ در 2 مدل مختلف 27 و 32 اینچی با رزولوشن 4K تولید می‌شوند. هر 2 مدل مجهز به استندهایی با قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع نمایشگر و همچنین انتقال آن از حالت افقی به عمودی هستند. همچنین این مانیتورها در صورت لزوم می‌توانند روی استند جایگزین با اتصال VESA نصب شوند. کاربران به‌طور مستقیم از طریق مانیتور می‌توانند دستگاه‌های مختلف نظیر دوربین‌ها یا قفل درب‌ها در اکوسیستم SmartThings را کنترل کنند.

همچنین عملکرد Smart Hub امکان دسترسی مستقیم به خدمات مختلف پخش ویدیو نظیر یوتیوب، نت‌فلیکس و Amazon Prime Video را فراهم می‌کند. نهایتا مانیتور هوشمند جدید M8 مجهز به یک وب‌کم‌ داخلی است که امکان انتقال یا ضبط ویدیو با رزولوشن 2K را فراهم می‌کند.

نوشته گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از مانیتورهای هوشمند M8 سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023 اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.