تقویت زیرساخت‌ها در نقاط مختلف بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

تقویت زیرساخت‌ها در نقاط مختلف بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی صبح چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات محلات تنگک و هلیله اظهار داشت: تلاش داریم تا با حضور در محلات مختلف و دیدار با مردم مسائل و مشکلات آنها را بررسی و شناسایی کنیم.

وی عمل‌گرایی و دوری از شعار را از اهداف مهم دانست و خاطرنشان کرد: تلاش داریم در کنار اینکه برنامه‌های مذهبی مردمی برگزار شود، اما پشتیبانی از همه اماکن فرهنگی و مذهبی خواهیم داشت.

فرماندار بوشهر افزود: توسعه یک شهرستان منوط به توسعه در بخش با تمامی زیر ساخت‌های آن است و پیگیر تمامی مشکلات هستیم و همه مواردی که مردم بیان می‌کنند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: همه ما باید با تلاش صادقانه و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و همراهی با مردم بتوانیم مشکل اصلی مردم که اشتغال است را رفع کنیم.

رحیمی ادامه داد: اینگونه نشست‌ها می‌تواند راهکارهای مناسبی را پیش روی ما قرار دهد تا موانع از سر راه مردم برداشته شود و خدمات نظام و دولت به خوبی به آنها ارائه شود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.