رمضان‌پور: دوست دارم مدالی خوشرنگ بگیرم/ دستیابی به مدال سخت است اما نشد ندارد

رمضان‌پور: دوست دارم مدالی خوشرنگ بگیرم/ دستیابی به مدال سخت است اما نشد ندارد – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، ایمان رمضان‌پور ملی‌پوش بوکس دسته 92+ کیلوگرم ایران پس از شکست دادن حریفی از کره جنوبی اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود. این بازی اول من بود و هنوز بدنم جا نیفتاده است. امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم و مدال خوب و خوشرنگی بگیرم.

وی با یادآوری حضور شش ماهه‌اش در اردوی تیم ملی گفت: تیم ما خوب است، تمرینات‌مان منظم بوده و به صد درصد آمادگی رسیده‌ایم. با شاهین موسوی و علی حبیبی‌نژاد و بقیه بچه‌ها بیش از پنج شش سالی است که در اردوهای مختلف هستیم و شب و روزمان با هم یکی شده است. هر کدام‌مان که می‌بریم دیگری خوشحال می‌شود و شکست بچه‌ها از ته دل ما را ناراحت می‌کند. برای دوستانم متأسف می‌شوم وقتی نمی‌توانند بازی‌های‌شان را ببرند.

حذف مرد تاریخ‌ساز بوکس ایران در گام نخست + عکس و فیلم

بوکسور تیم ملی کشورمان در توضیح اینکه چه شد بازی نیمه تمام ماند و او برنده شد، خاطر نشان کرد: حریفم اخطار گرفته بود و در راند دوم داوران اخطار دیگری به او دادند؛ آنهم به دلیل اینکه سعی داشت به من آسیب بزند و داوران تشخیص بازی خطرناک را دادند و نتیجه به نفع من رقم خورد.

رمضان‌پور درباره اینکه قول کسب مدال طلا را می‌دهد، تصریح کرد: امیدوارم این برد امروز تأثیرگذار باشد و بتوانیم بازی‌های بعد را بهتر و سرحال‌تر ادامه بدهیم. در وزن من قهرمان و نایب قهرمان المپیک حضور دارند، اما خب من هم برای مدال طلا آمده‌ام. سخت است، اما نشد ندارد. می‌خواهم پرچم ایران را بالا ببرم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.