اردوی «راهیان پیشرفت» بانوان سمنانی در تهران

اردوی «راهیان پیشرفت» بانوان سمنانی در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کبری اعرابی، مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت، برنامه اردوی راهیان پیشرفت به همت بسیج جامعه زنان استان سمنان و در قالب بازدید یک روزه از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی و همچنین نمایشگاه دائمی توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه افزود: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش برجسته بانوان در رسالت مهم جهاد تبیین، توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و آگاهی بانوان نخبه و فعالان فرهنگی در دستور کار بسیج جامعه زنان استان سمنان قرار دارد و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت نیز در راستای امیدآفرینی و تحقق این چشم‌انداز مهم است.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان تصریح کرد: امروز در استان سمنان به برکت مجاهدت‌های بانوان بسیجی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی و خدمت‌رسانی الگوهای شاخص و برجسته‌ای وجود دارد که معرفی و حمایت از این الگوها از رسالت‌های مهم بسیج جامعه زنان محسوب می‌شود.

پایان پیام/74001/ت/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.