۲۱۴ هزار سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد

۲۱۴ هزار سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال جاری ۲۱۴ هزار و ۲۳۶ مورد سرعت غیر مجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان ثبت شد.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی ادامه داد: در این مدت بیشترین تخلفات سرعت متوسط در محورهای شیروان فاروج با ۱۱ درصد تخلف و سه راهی ایرج سنخواست با ۷ درصد تخلف به ثبت رسید.

وی به فعالیت ۴۰ سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای استان اشاره کرد و افزود: همچنین محور دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان با ثبت ۶ درصد تخلف از کل تخلفات سرعت، بیشترین تخلفات سرعت لحظه‌ای را داشته است.

مشتری با بیان این که کمترین تخلفات سرعت در محور بجنورد – آَشخانه به ثبت رسید، گفت: بیشترین متوسط تردد روزانه طی تیر ماه در محور شیروان – بجنورد (بجنورد) و بالعکس و بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، بیشترین تردد در محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کمترین تردد در محورهای گراتی – صفی آباد و بالعکس و جاجرم – امیرآباد و بالعکس ثبت شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.