فابیو کاروالیو در آستانه انتقال از لیورپول به هال سیتی

طرفداری | فابیو کاروالیو در آستانه انتقال به هال سیتی قرار دارد. این هافبک پرتغالی قرار است طی یک انتقال قرضی، تا تابستان 2024 دور از لیورپول باشد و برای هال سیتی بازی کند. تیم های زیادی طی این مدت به دنبال جذب کاروالیو بودند، از لایپزیش تا رقیب هال سیتی در چمپیونشیپ یعنی ساوتهمپتون.

به گزارش اتلتیک، ساوتهمپون هنوز دست از تلاش برای جذب کاروالیو نکشیده اما هال سیتی حالا دست بالاتر را برای جذب ملی پوش تیم زیر 21 سال پرتغال دارد. پیشنهاد هر دو تیم ساوتهمپون و هال سیتی هر دو از دید قرمزها مناسب بود اما به نظر می رسد صحبت با سرمربی هال (لیام روزنیور) و هم تیمی اش در لیورپول (تایلر مورتون) توانسته فابیو کاروالیو را برای بازی در MMK استادیوم قانع کند.

چند روز قبل قرارداد قرضی فابیو کاروالیو با لایپزیش که تا پایان فصل اعتبار داشت، فسخ شد و این بازیکن به لیورپول برگشت. فابیو کاروالیو در دوران حضور قرضی اش در لایپزیش فرصت بازی چندانی پیدا نکرد و همین مسئله باعث شد سران لیورپول برای بازگرداندن او دست به کار شوند.

بیشتر بخوانید:

وولورهمپتون و شش تیم از چمپیونشیپ خواهان انتقال قرضی فابیو کاروالیو

فابیو کاروالیو در لیورپول نمی ماند؛ لسترسیتی خواهان جذب هافبک قرمزها

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.