پاسخ جیمی کرگر به هوادار منچستریونایتد: برای دفاع از مربیت، دست به دامن کلوپ نشو!

طرفداری | برخی‌ها باور دارند اریک تن هاخ عملکرد آن چنان بدی در منچستریونایتد به ثبت نرسانده است. در مقایسه با میکل آرتتا و یورگن کلوپ حداقل از لحاظ آمار، سرمربی هلندی حرفی برای گفتن دارد. با این حال، جیمی کرگر فوتبال را فقط در آمار نگاه نمی‌کند. او پیش‌تر گفته بود تیم تحت هدایت تن هاخ فاقد هویت بازی است و وقتی به تصمیم‌های نقل و انتقالاتی او نگاه کنید، عمق فاجعه مشخص خواهد بود.

اسطوره قرمزها یادداشت هفتگی خود در تلگراف را به اریک تن هاخ اختصاص داده بود. او با تشبیه دوران تن هاخ به عملکرد روی هاجسون در لیورپول، باور دارد مرد هلندی چیزی جز یک سرمربی موقت نیست و تحت رهبری سر جیم رتکلیف می‌تواند شغلش را از دست بدهد. یکی از طرفداران منچستریونایتد در پاسخ به یادداشت جیمی کرگر، به حالت طعنه به سه فصل اول یورگن کلوپ در لیورپول اشاره کرده بود. کرگر در پاسخ به او نوشت:

دو فینال در سال اول. کسب سهمیه لیگ قهرمانان در سال دوم. فینال لیگ قهرمانان در سال سوم. مردم نباید برای دفاع از مربی‌ خودشان، از کلوپ استفاده کنند. کلوپ از روز اول فوق‌العاده بوده است.

اریک تن هاخ در مقایسه با کلوپ در فصل اولش جام کسب کرده است.
بحث و جدل جیمی کرگر با طرفدار منچستریونایتد

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.