توماس توخل: تجربه جدید خارج از آلمان را دوست دارم؛ اسپانیا لیگ فوق‌العاده‌ای دارد

طرفداری | توماس توخل بی‌میل به تجربه سرمربیگری در خارج از فوتبال آلمان نیست و او در کمتر از یک روز پس از صحبت‌های استعفای ژاوی از بازیکنان اسپانیایی تعریف و تمجید کرده است.

توماس توخل سرمربی فعلی باشگاه بایرن مونیخ که تیم تحت هدایت او با دو امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزن در جایگاه دوم جدول بوندسلیگا قرار گرفته است، در مصاحبه‌ای گفته که او تجربه جدید حضور در خارج از آلمان را دوست دارد. هواداران بایرن مونیخ در این فصل از مسابقات باشگاهی آلمان به آن شکل دل خوشی از توخل ندارند و بعضا در مورد نحوه بازی بایرن مونیخ انتقاداتی داشته‌اند.

من یک تجربه جدید در خارج از آلمان را دوست دارم و برایم جذاب است. به نظر من و با توجه به تجربه‌ای که در برخورد با اسپانیایی‌ها دارم، آنها به اعتماد به نفس معروف هستند. وقتی با بازیکنان اسپانیایی صحبت می‌کنید، به سرعت شخصیت آنها را درک می‌کنید. اسپانیا لیگ فوق‌العاده‌ای دارد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.