بحران قوانین مالی در فوتبال انگلیس؛ هیچ تیمی جرات تمدید قرارداد با بازیکنش را ندارد!

طرفداری | تغییرات قوانین مالی لیگ برتر دردسر بزرگی برای تیم‌های انگلیسی ایجاد کرده است. آن‌ها پس از گذراندن پنجره زمستانی آرام، اکنون با مشکل تمدید قرارداد بازیکنان فعلی مواجه شده‌اند.

به گزارش سامی مقبل از دیل میل؛ به دلیل واهمه از نقض قوانین سود و پایداری مالی (PSR)، تیم‌های لیگ برتر امضای قرارداد جدید بازیکان فعلی خود را به تعویق انداخته‌اند. یافته‌ها نشان می‌دهد ترس تیم‌های انگلیسی به نقطه‌ای رسیده است که آن‌ها مجبور شده‌اند دستمزد پرداختی به بازیکنان را نیز محدود کنند. آن‌ها فعلا تغییری در حساب‌های مالی خود اعمال نمی‌کنند تا فصل جاری بدون هیچ مشکلی به پایان برسد. قوانین مالی جدید لیگ برتر موجب کسر امتیاز از اورتون شد و به نظر می‌رسد ناتینگهام فارست نیز این تیم را همراهی خواهد کرد. سایر تیم‌ها از جمله منچستریونایتد نیز نتوانستند به دلیل احتمال نقض قوانین PSR در پنجره زمستانی فعالیت داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.