نایفونف و سعداله‌یف مدعیان سفر به المپیک؟

نایفونف و سعداله‌یف مدعیان سفر به المپیک؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد جام یاریگین به میزبانی روسیه برگزار شد. حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی روسیه درباره ورزشکاران این کشور در مسابقات قهرمانی اروپا و همین طور وضعیت عبدالرشید سعداله‌یف صحبت‌هایی را مطرح کرده که متن آن را در زیرمی‌خوانید:

*کمی بیشتر از دو هفته تا جام ملت های اروپا باقی مانده است. آیا همه قهرمانان در بخارست شرکت می‌کنند؟

مسابقات یاریگین همیشه انتخابی برای قهرمانی اروپا بوده اما به دلیل شرایط خاص، همه کشتی گیرانی که مقام آورده‌اند نمی توانند در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کنند.

* شما درباره کدام کشتی‌گیران صحبت می‌کنید؟

مثلاً در وزن 65 کیلوگرم شمیل ممدوف به دلیل مصدومیت از تورنمنت یاریگین کنار رفت اما در اردوی بعدی خواهد بود و به احتمال زیاد یک مبارزه را تعیین می کنیم و به ممدوف و گادجی مراد رشیدوف فرصت می‌دهیم. این سوال در بخش سنگین وزن مشخص نیست که آیا زمان گرفتن ویزا برای زلیمخان خیزریف خواهیم داشت یا خیر. در سایر اوزان نفرات اول تایید شده‌اند.

* به دلیل نداشتن سهمیه المپیک توجه ویژه‌ای به اوزان 86 و 97 کیلوگرم می شود. آیا می‌توان گفت نایفونف و سعداله‌یف مدعیان اصلی سفر به المپیک پاریس هستند؟

اول از همه آرتور و عبدالرشید به مسابقات قهرمانی اروپا می روند. هنوز تا مسابقات کسب سهمیه زمان باقی است. مسابقات باکو در ماه آوریل است و آنها باید تا آن زمان در فرم خود باشند.

* آیا مصدومیت سعداله‌یف بهبود یافته است؟

ما باید به عبدالرشید اعتبار بدهیم. نحوه عملکرد او در یاریگین مشخص است، فکر نمی کردم که او فرصتی برای بهبودی داشته باشد. می‌توان انگیزه و تمایل زیادی برای بازیابی را در او دید. حیف که علیخان ژابرایلوف به دلیل مصدومیت در کراسنویارسک مسابقه نداد. امروز این سعداله‌یف و ژابرایلوف هستند که رهبران تیم ما هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.