هتل های استخردار اصفهان؛ امکانات و خدمات

بررسی امکانات و خدمات هتل های استخردار اصفهان
کدام یک از هتل های استخردار اصفهان را برای سفر انتخاب کنیم؟

اصفهان یکی از شهرهایی است که به خاطر داشتن آثار تاریخی باشکوه و اماکن گردشگری منحصربه‌فرد، شهرت جهانی دارد. به همین خاطر در طول سال علاوه بر گردشگران داخلی، پذیرای توریست‌های خارجی زیادی است. همین امر باعث می‌شود تا تنوع هتل‌ها در این شهر بالا باشد. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند هنگام سفر به این شهر زیبا و تاریخی، برای اقامت هتل های استخردار اصفهان را انتخاب کنند. این هتل‌ها که معمولاً دارای امکانات لوکس و مدرنی هستند، طرفداران بسیاری دارند.

معرفی هتل های استخردار اصفهان

هتل‌ های اصفهان به خاطر اینکه در طول سال از مسافران بسیاری پذیرایی می‌کنند، دارای امکانات و خدمات مطلوبی هستند. به‌نوعی می‌توان گفت که تجربه زیادی در پذیرایی از توریست‌های خارجی و گردشگران داخلی دارند. به همین خاطر نهایت تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند امکانات مطلوبی را در اختیار آن‌ها قرار دهند. ازآنجاکه بعضی از مسافران ترجیح می‌دهند در هتل های استخردار اصفهان اقامت کنند و از امکانات لوکس این هتل‌ها بهره‌مند شوند، بسیاری از هتل های اصفهان به استخر، سونا و جکوزی مجهز شده‌اند. این هتل‌ها معمولاً جزو هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هتل عباسی

هتل عباسی؛ یکی از هتل های استخردار اصفهان
یکی از هتل های استخردار اصفهان هتل عباسی است

هتل عباسی اصفهان یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌هایی است که در این شهر تاریخی قرار گرفته است. این هتل که ساختمان اصلی آن در دوران صفویه ساخته شده یکی از بزرگ‌ترین هتل های استخردار اصفهان است. هتل ۵ ستاره عباسی، دارای ۲۲۵ واحد برای اقامت مسافران است و خودش یکی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان محسوب می‌شود. واحدهای اقامتی این هتل دارای منظره رو به باغ و بعضی از آن‌ها منظره‌ای رو به مدرسه چهارباغ دارند.

اقامتی چند روزه در یک ساختمان که مربوط به قرن هجدهم می‌شود، برای هر کسی خاطره انگیز است. کارکنان این هتل بسیار خوش برخورد و مهمان‌نواز هستند و سرویس‌های روزانه را با خوش‌رویی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این هتل که دارای یک باغ بزرگ و سرسبز است، علاوه بر واحدهای اقامتی معمولی، دارای سوئیت آپارتمان، اقامتگاه قاجاری و صفوی نیز هست.

در این هتل، سبک دکوراسیون داخلی اتاق‌ها با یکدیگر متفاوت است و امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تخت‌های لوکس، صندوق امانات، سرویس‌های روزانه و… دارند. از امکانات ویژه و اختصاصی هتل عباسی می‌توان به استخر، سونای بخار، سونای خشک، سالن بدن‌سازی، جکوزی، خدمات ماساژ، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های هتل عباسی و چایخانه لوکس با آینه‌کاری‌های فوق‌العاده آن اشاره کرد. همچنین رستوران بام هتل عباسی دارای نمای ۳۶۰ درجه از اصفهان است. این هتل دارای مجموعه ورزشی، ۱۱ تالار چندمنظوره و باغ بزرگی با وسعت ۶۰۰۰ مترمربع است.

آدرس: اصفهان – میدان انقلاب – خیابان گلدسته – چهارراه آمادگاه – سمت چپ – خیابان سنگ‌فرش

هتل مجلل چهارباغ

هتل چهارباغ؛ یکی از هتل های استخردار اصفهان
نمایی از استخر هتل چهارباغ اصفهان

هتل زیبا و مجلل چهارباغ یکی از هتل های جدید و 5 ستاره است که در اصفهان افتتاح شده است. این هتل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده، اما به دلیل اینکه امکانات رفاهی مدرنی دارد، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. نظافت و تمیزی هتل در کنار برخورد خوب کارکنان، جزو ویژگی‌های مثبتی است که مورد توجه مسافران قرار گرفته. هتل چهارباغ دارای ۵ طبقه و ۱۳۸ سوئیت مدرن و لوکس برای اقامت مسافران است.

این هتل دارای امکاناتی مانند روم سرویس، چای‌ساز در اتاق‌های هتل، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و… است. از امکانات دیگر هتل نیز می‌توان به استخر رایگان برای مهمانان هتل، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، رستوران بام، پذیرش ۲۴ ساعته و فروشگاه اشاره کرد. در هتل مجلل چهارباغ، سالن بیلیارد، خدمات ورزشی، خدمات ماساژ، کافی‌شاپ، سالن بدن‌سازی، سالن آرایش زنانه و مردانه، خشک‌شویی، ترانسفر فرودگاهی و امکانات ویژه برای معلولین وجود دارد.

آدرس: اصفهان – خیابان چهارباغ عباسی – انتهای خیابان شیخ بهایی – کوچه ارفعی

هتل کوثر

هتل کوثر اصفهان؛ یکی از هتل های استخردار اصفهان
نمایی از استخر هتل کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر یکی از هتل های قدیمی اصفهان است که به خاطر قرار گرفتن در جوار زاینده‌رود، بین گردشگران شناخته شده است. این هتل که در گذشته با نام‌های هتل شرایتون و هتل کوروش فعالیت می‌کرد، از سال ۱۳۴۷ تاکنون پذیرایی گردشگران داخلی و خارجی زیادی بوده است. هتل کوثر در سال ۱۳۸۳ مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هتل های بین‌المللی پارسیان است.

هتل پارسیان کوثر دارای رستوران‌های متنوعی با غذاهای ایرانی، ایتالیایی و بین‌المللی است. این هتل ۲۲۵ واحد اقامتی به‌صورت سوئیت و اتاق دارد که هر یک از آن‌ها امکانات رفاهی مخصوص به خود را دارند. دسترسی خوب این هتل به مرکز شهر و پل‌های تاریخی اصفهان مانند سی و سه پل، باعث شده تا همیشه جزو انتخاب‌های اصلی مسافران باشد.

از امکانات هتل نیز می‌توان به روم سرویس، یخچال و چای‌ساز در اتاق، پاور سوئیچ، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مبلمان و میزتحریر اشاره کرد. البته هتل پارسیان خدمات CIP یا همان تشریفات ویژه هم برای مسافران دارد. در هتل پارسیان کوثر سونای خشک، حمام ترکی، سونای بخار، سالن بدن‌سازی، کافه فیل مریت، رستوران سنتی سرو، رستوران فصلی آبشار، رستوران پارمین سبز با غذاهای ایتالیایی و رستوران زرین وجود دارد که دارای منوی ایرانی و فرنگی است.

آدرس: اصفهان – بلوار ملت – مقابل سی و سه پل

هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو؛ یکی از هتل های استخردار اصفهان
نمایی از فضای استخر هتل عالی قاپوی اصفهان

هتل عالی قاپو یکی از هتل های استخردار اصفهان است که به خاطر داشتن معماری سنتی خود و قرار گرفتن در خیابان چهارباغ، طرفداران بسیاری دارد. پارکینگ این هتل 4 ستاره به دلیل سنگفرش شدن خیابان چهارباغ و عدم تردد خودرو، قابل استفاده نیست، اما مهمانان هتل می‌توانند از پارکینگ آزادی و پارکینگ بازار افتخار استفاده کنند. همچنین می‌توانند برای رسیدن به هتل از خودروهای برقی به‌صورت رایگان استفاده کنند.

هتل عالی قاپو دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت ۱۵۰ نفر است و امکانات دیگری مانند چای‌ساز، یخچال میزتحریر، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق و اینترنت دارد. از دیگر امکانات عالی قاپو می‌توان به ترانسفر رفت با هزینه، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، استخر، جکوزی، خدمات بیدار باش و فروشگاه نیز اشاره کرد.

آدرس: اصفهان – خیابان شمس آبادی – انتهای خیابان کوالالامپور – خیابان چهارباغ عباسی – سمت راست

هتل آسمان

هتل آسمان؛ یکی از هتل های استخردار اصفهان
نمایی از استخر هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان چشم انداز بسیار زیبایی از رودخانه زاینده‌رود دارد، البته اگر شانس بیاورید زمانی به اصفهان سفر کنید که زاینده‌رود جاری باشد، می‌توانید تصویر زیبایی از آن را از داخل اتاق‌های هتل آسمان مشاهده کنید. این هتل مجلل و چهار ستاره دارای ۱۳ طبقه و ۸۸ واحد اقامتی است. سوئیت‌ها و واحدهای اقامتی این هتل دارای امکانات مدرنی هستند و توسط مسافران داخلی و خارجی رزرو می‌شوند.

هتل آسمان یک رستوران گردان بسیار زیبا دارد که می‌تواند نمای ۳۶۰ درجه از شهر اصفهان را به گردشگران نشان دهد. در این رستوران علاوه بر میل کردن غذاهای بی‌نظیر و خوشمزه، مسافران می‌توانند منظره زیبایی را پیش روی خود ببینند. این رستوران ۹۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و به خاطر دسترسی خوب به اماکن تاریخی مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

در هتل زیبای آسمان می‌توانید از امکاناتی مانند سالن اجتماعات، خدمات لاندری، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، صرافی و ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. از دیگر امکانات اختصاصی هتل نیز می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا بخار، جکوزی، سونا خشک، اتاق ماساژ و امکان اجاره خودرو اشاره کرد.

آدرس: اصفهان – خیابان شهید مرتضی مطهری – مقابل پل فلزی

هتل سفیر

هتل سفیر؛ یکی از هتل های استخردار اصفهان
نمایی از استخر هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر نیز یکی از هتل های خاص و لاکچری اصفهان است که به خاطر داشتن معماری لوکس خود توانسته توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. این هتل بسیار زیبا و شیک دارای ۱۰۰ واحد اقامتی است. هتل سفیر یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به مدرسه چهارباغ است. این هتل شش طبقه سال ۱۳۷۱ ساخته شده، اما مجدداً در سال ۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است.

در اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند صبحانه رایگان، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت رایگان، سرویس ۲۴ ساعته و… وجود دارد. رستوران ۱۲۰ نفری این هتل نیز جزو امکاناتی است که مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. امکانات اختصاصی هتل سفیر نیز شامل سالن مجلل همایش، خدمات ماساژ، استخر، سونا، انواع فروشگاه‌ها، غرفه‌ها، حمام سنتی ایرانی و رستوران و کافی‌شاپ می‌شود.

آدرس: اصفهان – چهارباغ عباسی – خیابان آمادگاه – شهید مدنی – مقابل هتل عباسی

هتل ونوس

هتل ونوس؛ یکی از هتل های استخردار اصفهان
نمایی از استخر هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس یک هتل سه ستاره است که ۵۰۰۰ مترمربع زیربنا دارد. این هتل دارای معماری سنتی است و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل ونوس دارای ۵۸ واحد اقامتی در ۸ طبقه است و به خاطر قرار گرفتن در نزدیکی بناهای تاریخی، طرفداران بسیاری دارد. پرسنل این هتل بسیار مجرب و مهمان نواز هستند. هتل ونوس در سال ۱۳۹۰ ساخته شده، اما ۶ سال بعد مورد بازسازی قرار گرفته است.

از امکانات هتل می‌توان به رستورانی با ظرفیت ۱۲۰ نفر اشاره کرد. همچنین در اتاق‌های هتل، حمام، چای‌ساز، دراور، یخچال، کمد لباس، روم سرویس، صبحانه رایگان، مبلمان، اینترنت و لوازم بهداشتی وجود دارد. امکانات اختصاصی هتل نیز شامل خدمات cip، صندوق امانات، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، صرافی، استخر و کرایه اتومبیل بدون راننده است.

آدرس: اصفهان – خیابان آمادگاه – هتل ونوس

کلام پایانی

انتخاب یکی از هتل های استخردار اصفهان برای اقامت در این شهر تاریخی و زیبا، بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. هیجان دیدن مکان‌های تاریخی و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم هر شهری جای خودش را دارد. با این وجود، انتخاب یک اقامتگاه که دارای امکانات مجهزی باشد و امکان استفاده از استخر مخصوصاً در فصل‌های گرم سال را به شما بدهد، چیز دیگری است. در هتل های استخردار به خاطر وجود امکانات لوکس و مدرن، هر چیزی که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌گیرد و سفری خاطره انگیز را تجربه می‌کنید.

منبع: دستی بر ایران

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.