آشنایی با هتل های استخردار رامسر برای یک سفر تابستانی

آشنایی با برخی از هتل های استخردار رامسر
هتل های استخردار رامسر کدام‌اند؟

بیشتر هم‌وطنان عزیز هنگام سفر به شهرهای شمالی کشور، رامسر را به‌عنوان اولین مقصد خود انتخاب می‌کنند. این شهر زیبا به دلیل چشم‌اندازهای بی‌نظیری که از دریا و جنگل دارد، می‌تواند برای یک اقامت خاطره‌انگیز بهترین گزینه باشد. اگر زمان سفر هم فصل تابستان باشد، هتل های استخردار رامسر به‌عنوان اولین انتخاب مسافران مطرح می‌شوند؛ زیرا لذت یک سفر تابستانی خاطره‌انگیز در هتل های رامسر زمانی تکمیل می‌شود که در محل اقامت خود بتوانید در استخر هتل تنی به آب بزنید و خستگی در کنید.

به همین منظور ما تصمیم گرفتیم به معرفی هتل هایی در این شهر بپردازیم که دارای استخر هستند. در شهر رامسر تعداد هتل های استخردار چندان زیاد نیست، اما فهرستی که در ادامه مشاهده می‌فرمایید، چندین هتل لوکس و زیبای رامسر معرفی شده‌اند که بعضی از آن‌ها دارای استخر و امکانات تفریحی لوکس هستند. امیدواریم با کمک این نوشتار راحت‌تر بتوانید اقامتگاه‌های مورد علاقه خود را در این شهر جادویی انتخاب نمایید.

معرفی هتل های استخردار رامسر

رامسر عروس شهرهای شمالی کشور، طولانی‌ترین خط ساحلی را دارد. به همین خاطر افرادی که به این شهر زیبا و سرسبز سفر می‌کنند، اگر بخواهند از تفریحات آبی و شنا کردن در دریای خزر لذت ببرند فرصت کافی برای این کار را دارند. بیشتر ویلاها و اقامتگاه‌های رامسر نیز در ساحل دریا قرار گرفته‌اند و چشم‌انداز زیبایی از دریا را پیش روی مسافران قرار می‌دهند. با وجود این همه ویلا، سوئیت و اقامتگاه‌های خصوصی، بعضی از افراد هستند که هنوز ترجیح می‌دهند در هتل های استخردار رامسر اتاق رزرو کنند. امکاناتی که در این اقامتگاه‌ها در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، جزو دلایل انتخاب هتل های رامسر برای اقامت هستند.

معمولاً هتل های معروف و بزرگ دارای رستوران هستند و دسترسی خوبی به مراکز دیدنی، ساحل و جنگل دارند. بعضی از آن‌ها هم امکانات بی‌نظیری چون استخر، سالن ماساژ، جکوزی و… دارند که جزو خدمات لوکس هتل‌ها محسوب می‌شوند. سالن‌های ورزشی، سالن اجتماعات و… نیز جزو امکانات دیگری هستند که مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آن‌ها بهره‌مند شوند.

هتل پارسیان آزادی رامسر

نمایی از استخر هتل پارسیان آزادی رامسر
هتل پارسیان آزادی رامسر؛ تنها هتل استخردار رامسر

اگر منتظر یک فهرست بلند بالا از هتل های استخر رامسر هستید، متأسفانه باید بگوییم که هتل های زیادی در رامسر نیستند که استخر داشته باشند. اولین و تنها هتلی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم هتل پارسیان آزادی یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین هتل های رامسر است. این هتل به خاطر داشتن استخر در صدر فهرست ما قرار می‌گیرد. هتل پارسیان در سال ۱۳۱۲ در شهر رامسر تأسیس شده است.

این هتل که در سال ۱۳۴۷ مورد بازسازی قرار گرفت، یک هتل سه طبقه است و پس از افزودن بخش جدید به ساختمان قدیمی، نمایی بسیار لوکس و زیبا پیدا کرده است.

بخش جدیدتر هتل پارسیان نسبت به بخش قدیمی دارای امکانات بیشتری است. این هتل دسترسی خوبی به چشمه‌های آب گرم دارد و نمای زیبایی از جنگل و دریای خزر را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. فاصله هتل پارسیان تا دریا زیاد است. بنابراین، نمی‌توان گفت که جزو هتل های ساحلی رامسر محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل پارسیان بسیار تمیز هستند، اما اغلب مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، معتقدند که ساختمان جدید هتل بهتر است و از اقامت در ساختمان جدید بیشتر راضی بوده‌اند.

از امکانات هتل پارسیان آزادی رامسر می‌توان به امکانات ورزشی، استخر، پارکینگ، صندوق امانات، خدمات بیدار باش و فضای سبز اشاره کرد. وجود حمام سنتی در این هتل، جکوزی، سونا، اسپا، سالن ماساژ که همگی دارای هزینه جداگانه هستند، باعث شده تا هتل پارسیان رامسر جزو هتل های ۴ ستاره و لوکس این شهر باشد. از دیگر امکانات هتل پارسیان می‌توان به سالن آمفی تئاتر، سالن اجتماعات، رمپ، ویلچر، اتاق چمدان، فروشگاه صنایع دستی، آلاچیق، کافی‌شاپ و رستوران، فضای سبزتالار پذیرایی، اینترنت در لابی اشاره نمود.

آدرس: رامسر، خیابان شهید رجایی

هتل بام سبز رامسر

نمایی از ورودی هتل بام سبز رامسر
هتل بام سبز یکی از هتل‌های خوب رامسر

در شهر رامسر یک هتل ۴ ستاره دیگر نیز وجود دارد که جزو اقامتگاه‌های معروف و شناخته شده است. هتل بام سبز در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده است. این هتل ۴ طبقه دارای ۴۲ واحد اقامتی است. افرادی که عاشق طبیعت هستند و می‌خواهند چند روزی را دور از هیاهو و شلوغی شهر زندگی کنند، می‌توانند در سوئیت و کلبه‌های این هتل اقامت داشته باشند. هتل بام سبز در دل جنگل قرار گرفته و دسترسی خوبی به تله‌کابین رامسر دارد. البته به دلیل اینکه این هتل در ارتفاعات قرار گرفته، بهتر است قبل از رزرو اتاق در آنجا به این نکته توجه داشته باشید.

برخورد خوب کارکنان این هتل، تنوع منوی صبحانه و همچنین مناظر زیبا و بکری که از داخل کلبه‌ها، سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل قابل دیدن است، جزو مزایای رزرو اتاق در هتل بام سبز هستند.

امکانات این هتل شامل خدمات خانه‌داری، روم سرویس، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات خرید بلیط، اینترنت رایگان در لابی و محدوده هتل، کافی‌نت، اتاق بازی و پارکینگ روباز می‌شود. توجه داشته باشید که این هتل استخر ندارد.

آدرس: کیلومتر ۵ رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله‌کابین رامسر

هتل کیمیا رامسر

نزدیکی هتل کیمیای رامسر به دریا
هتل کیمیا رامسر؛ امکانات خوب و قیمتی مناسب

هتل کیمیا هم جزو هتل های استخردار رامسر نیست، اما این هتل به خاطر داشتن امکانات خوب و قیمت مناسب، مورد توجه مسافران بسیاری قرار می‌گیرد. هتل کیمیا در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. فاصله هتل کیمیا تا ساحل دریای خزر چندان زیاد نیست. اگر در این هتل شش طبقه اقامت کنید، به‌راحتی می‌توانید به دریا دسترسی داشته باشید. در هتل کیمیا ۳۶ اتاق برای اقامت مسافران وجود دارد که همگی چشم‌انداز روبه‌دریا دارند.

از امکانات هتل کیمیا نیز می‌توان به اینترنت رایگان در لابی، روم سرویس، خدمات خانه‌داری، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، سالن صبحانه خوری، فضای سبز و پارکینگ سرپوشیده اشاره نمود.

آدرس: رامسر، بلوار باهنر، کنار پلاژ شهرداری

هتل آپارتمان لیان رامسر

نمایی از هتل آپارتمان زیبای لیان رامسر
هتل آپارتمان لیان رامسر؛ اقامتی خانوادگی و راحت

یکی از هتل های رامسر که در سال ۱۳۸۸ ساخته شده، هتل لیان است. این هتل برای به‌روزرسانی امکانات و خدمات خود در سال ۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است اما هنوز استخر ندارد. هتل لیان فاصله کمی تا ساحل دارد و برای افرادی که به فکر یک اقامت خانوادگی هستند، بسیار مناسب است. دسترسی هتل به امکانات تفریحی نیز خوب است و دارای امکانات قابل قبولی نیز هست.

اگر می‌خواهید یک محل مناسب برای دیدن مناظر زیبایی از جنگل و دریا را انتخاب کنید، هتل لیان می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. هتل لیان دو طبقه و ۱۲ سوئیت دارد که همگی دارای امکانات رفاهی مناسب هستند. برخورد خوب کارکنان و نظافت و تمیزی هتل جزو مواردی است که مهمانان از آن رضایت داشته‌اند.

امکانات هتل لیان نیز شامل روم سرویس، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، پارکینگ سرپوشیده، خدمات خانه‌داری، دستگاه واکس کفش، تهویه مطبوع، چای‌ساز و… می‌شود.

آدرس: رامسر، بلوار معلم، خیابان همیشه بهار

هتل آپارتمان اسکان رامسر

هتل آپارتمان اسکان؛ یکی از بهترین هتل‌های رامسر
امکاناتی عالی و اقامتی دلچسب

در میان هتل آپارتمان‌های رامسر هتل اسکان اگرچه استخر ندارد، اما دارای امکانات بسیار مطلوبی است و به خاطر دسترسی خوبی که به مکان‌های دیدنی و مرکز شهر دارد، شناخته شده است. این هتل در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و دارای ۵ طبقه با ۱۴ واحد اقامتی است. فاصله هتل اسکان تا ساحل مناسب است و سوئیت‌های این هتل دارای آشپزخانه و وسایل پخت و پز هستند.

این هتل تا جنگل صفا رود و موزه کاخ رامسر به ترتیب ۹ و ۶ کیلومتر فاصله دارد. قیمت هتل و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد ازنظر آن‌ها قابل قبول و رضایت‌بخش بوده است.

این اقامتگاه هم از جمله هتل های استخردار رامسر نیست، اما امکانات دیگری دارد که از بین آن‌ها می‌توان به کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، روم سرویس، اتاق عروس و داماد، اتاق چمدان، تهویه مطبوع، تاکسی‌سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

آدرس: رامسر، بلوار لیدو، ساحل ۹

هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل آپارتمان کوثر رامسر در جوار دریای مازندران
اقامتی دلچسب در کنار دریا با هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل آپارتمان سه ستاره کوثر یک هتل بسیار تمیز با چشم‌اندازی زیبا از ساحل دریای خزر است. این هتل در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده و در سال‌های بعد نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کوثر سه طبقه و ۱۱۷ واحد اقامتی دارد. فاصله هتل تا کاخ مرمر رامسر 6 کیلومتر و تا تله‌کابین رامسر 17 کیلومتر است.

بیشتر مسافران به خاطر سکوت و آرامش این هتل در آنجا اقامت می‌کنند و با دیدن چشم‌اندازی بسیار زیبا از دریا روز خود را آغاز می‌کنند. البته به خاطر شرایط تهویه نامطلوب و قدیمی بودن هتل بعضی از مسافران ناراضی بوده‌اند. اما به‌طورکلی هتل قابل قبولی است و نسبت به قیمتی که دارد، امکانات مناسبی هم دارد.

امکانات این هتل نیز شامل پارکینگ روباز، روم سرویس، ساحل اختصاصی، آسانسور، فضای سبز، کافی‌شاپ، زمین فوتبال، گشت غیر رایگان، رستوران و… می‌شود.

آدرس: رامسر، سه راه سادات شهر

کلام پایانی

تعداد هتل های استخردار رامسر زیاد نیست. فقط هتل پارسیان آزادی است که در رامسر استخر و امکانات رفاهی لوکس و مدرن دارد. سایر هتل‌ها بدون استخر هستند و دلیل آن هم می‌تواند نزدیکی اغلب این هتل‌ها به ساحل و امکان شنا در دریا باشد. به‌هر ترتیب، اگر مسافر رامسر هستید، اقامت در یک هتل استخردار در تابستان گرم و شرجی رامسر، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، بهتر است به‌جای انتخاب هتل های معمولی، هتل های استخردار را انتخاب کنید.

منبع: دستی بر ایران

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.