عبور الهلال از رئال مادرید در کسب پیروزی‌های متوالی

بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت عربی «کوره»، تیم فوتبال الهلال با برتری 3 بر یک مقابل سپاهان در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به روند پیروزی‌های متوالی خود ادامه داد.مورایس: الهلال شبیه رئال مادرید است

الهلال بیست‌وسومین برد پیاپی خود را در دیدارهای رسمی (لیگ عربستان، جام حذفی این کشور و لیگ قهرمانان آسیا) به دست آورد و به همراه بایرن مونیخ، در رتبه پنجم تیم‌هایی قرار گرفت که بیشترین بردهای متوالی را کسب کرده‌اند. بایرن در فصل 23-2022 با سرمربیگری هانسی فلیک به این آمار رسیده بود.

در جایگاه ششم این رده‌بندی، رئال مادرید قرار دارد که در فصل 15-2014 به 22 برد متوالی دست یافت و پایین‌تر از الهلال قرار گرفته است.ژسوس: سپاهان منظم بود و مدافعان ما را سردرگم کرد

شاگردان ژرژ ژسوس طی این مدت در 13 بازی لیگ حرفه‌ای عربستان، هفت دیدار لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی جام حذفی عربستان پیروز شدند و برای تصاحب رکورد بیشترین برد متوالی تاریخ یک تیم باشگاهی که در اختیار تیم «نیو سنتز» ولز است، به پنج پیروزی دیگر نیاز دارند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.