تن هاخ: به شرایط سخت موجود عادت کرده ایم؛ فعلا به معضل عمق ترکیب نمی پردازم

کنفرانس خبری اریک تن هاخ پیش از بازی روز شنبه منچستریونایتد مقابل فولام، تحت تاثیر اضافه شدن راسموس هویلوند به لیست مصدومان یونایتد قرار داشت.

طرفداری | به گزارش MEN، سرمربی هلندی شیاطین سرخ در این نشست خبری گفت: مصدومیت هویلوند

این یک مصدومیت جزئی است؛ دو تا سه هفته. خطر بازی کردن با ریتم بالا همین است. آسیب دیدگی بزرگی نیست ولی باید دو-سه هفته منتظر بماند. آیا رتکلیف فرد مناسبی برای به پیش بردن یونایتد است؟

کاملا. ما هم مسیر هستیم و اهداف مشابهی داریم. ما به آنجا (لیگ قهرمانان) تعلق داریم. ما به این موضوع باور داریم و باید آن را ثابت کنیم. فشار بیشتر پس از روی کار آمدن رتکلیف؟

اصلا. فشار بیشتری در کار نیست چون اهداف و خواسته‌های ما یکسان است. اگر به لیگ قهرمانان نرسید چه؟

در آن صورت بله (فشار بیشتر خواهد شد) اما من پیشرفت و رشد این تیم را می‌بینم. می‌بینم که تیم سن مناسبی دارد و می‌توانیم آن را حتی قوی‌تر کنیم. مصدومیت‌ها

یقینا این یک معضل است اما باشگاه‌های دیگر هم چنین وضعیتی دارند و ما باید با آن کنار بیاییم. به نظرم می‌توانیم بهتر با این معضل کنار بیاییم ولی وقتی عمق ترکیب… من فعلا وارد این مبحث نمی‌شوم. نگاه ما به آینده است و همان‌طور که قبلا گفتم، همیشه باید پیشرفت کرد و عملکرد بهتری داشت. رویارویی با فولام

باید بازی به بازی پیش برویم. هر بازی یک فینال است. هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم، امتیازات سخت‌تر به دست می‌آیند و همه برای جایگاه خود در لیگ می‌جنگند. ما به چنین شرایطی عادت داریم. ما بازیکنان با تجربه زیادی داریم که می‌توانند با فشارها کنار بیایند، بنابراین مشتاق مواجهه با این چالش هستیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.