تداوم جوی پایدار در آسمان استان اردبیل

تداوم جوی پایدار در آسمان استان اردبیل

بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جو استان اردبیل تا روز پنجشنبه (۲۶ مرداد) کاملاً پایدار است؛ بر این اساس طی مدت مذکور آسمان صاف تا قسمتی ابری توام با وزش باد پیش بینی می‌شود؛ دما نیز تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت.

اما از روز جمعه (۲۷ مرداد) با تقویت جریانات خزری بر میزان ابرناکی افزوده شده و قدری از دمای هوا کاسته می‌شود. روز شنبه (۲۸ مرداد) با گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو شاهد جوی نسبتاً ناپایدار، در نواحی منتهی به استان گیلان رخداد مه و در برخی مناطق (به ویژه در نوار شرقی استان) بارش پراکنده باران خواهیم بود.

در حال حاضر نیز شهر اردبیل با دمای ۲۳ درجه سلسیوس به عنوان خُنک‌ترین مرکز استان کشور بوده و کمینه دمای این شهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ درجه سلسیوس و بیشینه دما نیز ۲۸ درجه سلسیوس بوده است.

شهرستان خلخال با ۲۰ درجه سلسیوس به عنوان خنک ترین شهر در استان اردبیل بوده و هم چنین شهرستان پارس آباد با ۳۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.