بیش از ۶۱۵ هکتار زمین در شهرستان حمیدیه رفع تصرف شد

بیش از ۶۱۵ هکتار زمین در شهرستان حمیدیه رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علی نسب درباره جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای حفظ اراضی ملی، کارگروه ویژه در بحث پیگیری اجرای احکام صادره در دادستانی حمیدیه تشکیل شد و اجرای آرای قطعیت یافته با جدیت در دستور کار قرار گرفت که در این چند ماه بسیاری از این احکام بدون اقدام نیز اجرایی شد.

وی تصریح کرد: به‌منظور مقابله با پدیده زمین‌خواری و ابلاغ دستورالعمل اجرایی رئیس قوه قضائیه در خصوص حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و صیانت از منابع ملی و طبیعی کشور، دادستانی حمیدیه بدون اغماض و با قاطعیت با اشخاصی که بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف، تخریب و تجاوز به اراضی و املاک دولتی، عمومی، منابع طبیعی، بستر و حریم قانونی رودخانه‌ها کنند، برخورد قانونی می‌کند.

علی‌نسب با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هکتار از این اراضی مربوط به دولت بوده است، گفت: از دستگاه‌های دولتی درخواست می‌شود با نظارت بیشتر بر اموال منقول و غیرمنقول خود، از فراهم شدن زمینه هرگونه جرم در این خصوص و ایجاد ضرر و زیان به بیت‌المال جلوگیری کنند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.