پل آزادی خرمشهر بهسازی شد

پل آزادی خرمشهر بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، همزمان با آغاز فرآیند اربعین حسینی مرز شلمچه میزبان خیل عظیمی از زائران خواهد بود که این پایانه مرزی را به عنوان مسیر تردد به عتبات عالیات در کشور عراق انتخاب کرده‌اند، بر همین اساس لزوم رفع گره‌های ترافیکی در شهر خرمشهر احساس می‌شد که برای پیشگری از اتفاقات سال‌های گذشته مبنی بر ایجاد ترافیک در پل‌های دسترسی به شهر خرمشهر، پل قدیم این شهر در دست تعمیر قرار گرفت.

سیدرضا حسینی شهردار خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پل قدیم خرمشهر با هدف استحکام بیشتر تعمیر شد و درزهای انبساطی آن بهسازی شد.

وی با تأکید بر ممنوعیت تردد خودروهای سنگین بر روی پل‌های آزادی و شهید جهان‌آرا، یادآور شد: دوربین‌های ثبت تخلف، تردد هرگونه وسیله نقلیه غیرمجاز از روی پل‌های خرمشهر را ثبت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جاده امام جعفر صادق(ع) و پل یادگار امام(ره) مسیرهای جایگزین برای پل‌های آزادی و شهید جهان آرا معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پل شهدای اروند که در مجاورت پل آزادی در حال احداث است، بر اساس زمان‌بندی در ۱۸ ماه آینده به بهره‌بردای می‌رسد و مشکل ترافیکی ورودی خرمشهر را با دارا بودن سه مسیر رفت و سه مسیر برگشت، مرتفع خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.