اختصاص ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد برای موکب‌های اربعین

اختصاص ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد برای موکب‌های اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آئین‌های عزاداری اربعین حسینی(ع) و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیات‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه این کالاها شامل ۴۶ تن برنج، ۵ تن شکر و ۵۰ تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌های اربعین حسینی(ع) در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است و با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌های اعلامی درب انبار است، گفت: برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان برای موکب‌های اربعین در سطح استان زنجان در نظر گرفته است.

زمانی گفت: شکر سفید نیز با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار موکب‌های اربعین استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی(ع) برای این ایام گرانقدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تأمین شده است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.