سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته مقطع کاردانی اعلام شد

سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته مقطع کاردانی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به تاریخ ۱۸ تیرماه و اطلاعیه‌ اصلاحات آن به تاریخ‌های ۲۵ تیرماه و ۲۹ مردادماه، ضمن اعلام تغییرات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به شرح ذیل (اصلاحات، رشته‌محل‌های جدید و …)، داوطلبان می‌توانند تا روز شنبه چهارم شهریورماه، با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و تغییرات آن در اطلاعیه فوق و این اطلاعیه نسبت به «ویرایش فهرست انتخاب رشته‌محل‌ها» و «اطلاعات ثبت‌نامی» خود اقدام کنند.

ضمناً داوطلبانی که براساس اطلاعیه‌های تاریخ سوم مردادماه و 29 مردادماه متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته، در رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) هستند، لازم است علاوه بر مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به اصلاحات اعلام شده در اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه نیز توجه لازم داشته باشند.
برای مشاهده جدول اصلاحات و رشته محل های جدید اینجا کلیک کنید.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.