دو واحد صنعتی در قزوین به بهره‌برداری رسید

دو واحد صنعتی در قزوین به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی با حضور معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین یک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته دولت روز پنجشنبه در مراسمی با حضور مقیمی، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان، مهدی عبدیان رییس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک؛ دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به بهره‌برداری رسید.

شرکت سانا اندیشه‌سازان مجد اولین واحد صنعتی بود که با حضور مسئولان افتتاح شد و این واحد صنعتی تولیدکننده انواع دستگاه‌های محصولات تست و آزمایشگاه‌های صنعتی و مهندسی است و سالانه ٤٠٠دستگاه دستگاه‌های تست محصول تولید و روانه بازار می‌کند.

محصولات تولیدی این شرکت در ساخت آزمایشگاه‌ها و صنایع خودرویی، هوافضا، تولید فولاد، تهویه مطبوع، پزشکی، ساختمان، نساجی، برق و الکترونیک پلیمر و کامپوزیت کاربرد دارد و بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات با قیمت مناسب و گارانتی خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مشتری تولید می‌شود.

شرکت بسته‌بندی بل هلدینگ پارس تولیدکننده انواع در پوش و سرپوش‌های لاستیکی بطری پلی اتیلن هم دومین واحد مورد بهره‌برداری در شهرک کاسپین بود.

این واحد صنعتی در زمینی به مساحت یک هزار و ٨٤٧ و زیربنای ۱۶۰هزار مترمربع ساخته شده و سالانه ۱۸هزار تن محصول تولید و روانه بازار می‌کند.

برای راه‌اندازی این واحد تولیدی ٤میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده که ۲۰۰میلیارد ریال نیز تسیهلات بانکی بوده و با افتتاح این واحد برای ۱۰۱نفر اشتغال ایجاد شده است.

46

منبع: خبرآنلاین

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.