خبر خوش برای تیم های لیگ برتری؛ آقای رئیس دستور داد

 خبر خوش برای تیم های لیگ برتری؛ آقای رئیس دستور داد

مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در پایان بازی با پرسپولیس به شدت به عملکرد کمک داور بازی معترض شد و گفت انشالله که کمک داور عمدا اشتباه نکرده باشد. این صحبت محرومیت و احضار مجتبی حسینی را به کمیته انضباطی به همراه داشت.

اشتباهات کمک داور و مصاحبه های مربیان تکرار خواهد شد، چون باز هم اشتباه داوری رخ می دهد و باز هم سرمربی سعی می کند، تضییع حق خود را فریاد بزند و تنها راه حل این بحران استفاده از کمک داور ویدیویی است. از ساختمان سئول خبر می رسد کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش در این باره صحبت های جدی با فدراسیون فوتبال داشته و از فدراسیون فوتبال خواسته است هر چه سریع تر استفاده از این تکنولوژی در بازی های لیگ برتر باب شود.

فدراسیون فوتبال البته تاکید می کند به دنبال خرید این تکنولوژی است اما برخی تحریم ها مانع از اجرای این پروژه در بازی های لیگ برتر شده است. در حالی که پیش بینی می شود فیفا با علام به اینکه این پروژه یک پروژه ورزشی است، در صورت اراده فدراسیون فوتبال می تواند به اجرایی شدن این پروژه دراستادیوم های لیگ برتر کمک کند.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.