خمز: باختیم اما بازی برابری با پرسپولیس داشتیم

خمز: باختیم اما بازی برابری با پرسپولیس داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در دومین بازی لیگ برتر اظهار داشت: درست کردن مشکلات این قدر ساده نیست. باید بین بازیکنان بگردیم تا ببینیم کدام بازیکن مشکل ما را در خط حمله حل می کند. رستمی و حسین زاده مهاجم نوک نیستند. باید کار و تلاش کنیم. امروز بازی بهتری نسبت به سپاهان کردیم و بازی امروز برابر بود. بازی را باختیم اما برابر با حریف بودیم. کار من این است که با این بازیکنانی که دارم راه حل را پیدا کنم.

*باید از پورحمیدی حمایت کنیم

خمز درباره اشتباه دروازه بانش در این بازی تصریح کرد: فکر می‌کنم پورحمیدی به دنبال حفاظت از دروازه ما بود. یک دروازه بان وقتی اشتباه می کند هجمه روی او زیاد می شود اما الان باید از پورحمیدی حمایت کنیم چون به او نیاز داریم. باید با بازیکنان بیشتر دوست باشم. هنوز برای بهتر شدن جا داریم. با تلاش و کار زیاد می توانیم به آن برسیم.

ادامه دارد….

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.